woensdag 18 januari 2017

There is too much to crochet!


Te veel ideeën om te haken...
Zodat ik mijn krabbelbriefje maar even heb uitgetekend voor ik al die ideeën vergeet!
Welk project op mijn schets is jouw favoriet?
Dan begin ik daar misschien wel als tweede mee :-)

There are too much ideas in my head...
I had to draw sketches of all the projects I want to crochet, otherwise I won't remember what I meant with the few quick words in my notebook!
Which project on my drawing is your favourite?
Might just start with that one :-)


Het begin van het rokje voor mezelf ( linksonder op de tekening )...
Start of the skirt for myself ( left bottom on the drawing )...


Fijne woensdag,
Have a nice Wednesday,

Sigrid x




41 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet is: kussens met grannys gelapt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is er eentje voor de Granny Challenge dacht ik zo. Hopen dat het afgeraakt!

      Verwijderen
  2. Het rokje afmaken 😉. Ben er heel nieuwsgierig naar .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat noem ik geen krabbeltje, maar prachtige tekeningen! En wat een ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar! En dat wit reliëf rechts onderaan zit ook in mijn ideeën, maar dan in 't rood :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zeggen, begin met de lantaarnpaal! Dat lijkt me vrolijk en kleurig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb er wel zin in, alleen nog eerst de maat van zo'n paal gaan nemen :-)

      Verwijderen
  6. Je hebt helemaal geljk: als haakster kom je altijd tijd tekort voor alle mogelijke haakprojecten. Zo te zien heb je al een goede keus gemaakt en ben je een prachtig rokje aan het haken.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, maar ik haak altijd aan meerdere dingen tegelijk hoor, dus er kan nog eentje bij ;-)

      Verwijderen
  7. Ik eb ook zo'n lijstjes! Maar niet alleen over haken ;) . Ik ben benieuwd naar de resultaten, er zitten spannende dingen tussen precies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb ook andere lijstjes, maar dit is één van de leukste :-)

      Verwijderen
  8. Allemaal leuk! Waar je moet beginnen, afgezien van het rokje waar je al aan begonnen bent? Aan oefenen om met minder slaap te doen, want zo te zien heb je voor slapen echt geen tijd meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hihi, als dat eens zou kunnen, gewoon doorhaken zonder te slapen!

      Verwijderen
  9. Ik vind de 'yarnbombing' wel iets hebben! Kleurrijk ook, net als de rest van je plannen, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, door de winterperiode en na mijn 'witte periode' heb ik weer zin in kleur!
      Je bent al de 2de die voor de yarnbombing gaat.. is dus een kanshebber!

      Verwijderen
  10. Hey Sigrid,
    Wat een leuke ideeën. Een haakster heeft er altijd genoeg. Ik vind de dichtgeplooide granny erg leuk. Gewoon de look ervan. Heb er zelf ook al eens een gemaakt. Heel veel haakplezier. Ben benieuwd naar je rokje.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kussen, daar heb ik ook wel zin in, nog nooit gemaakt maar telkens ik er zo eentje zie, vind ik dat zo leuk! Dus ik haak die zeker en vast nog!

      Verwijderen
  11. Rokje afmaken. En dat is iets wat ik ook moet doen (er moeten geloof ik alleen nog maar knoopjes aan.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk, dan zijn we met hetzelfde thema bezig :-)

      Verwijderen
  12. Nou dat is een echte tekening, knap gemaakt! Ik vind die grote granny om een kussen geweldig! Maar eerst ben ik erg benieuwd naar je rokje ;)
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nienke! Je bent de 2de die kiest voor die grote granny rond het kussen!

      Verwijderen
  13. Een goed idee. Nu kun je gewoon je lijstje pakken en hoef je voorlopig niet meer na te denken wat je eens moet gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, tenzij ik op dat moment geen zin heb om aan één van deze projecten te beginnen, maar aan iets helemaal anders :-) Haha, mezelf kennende!

      Verwijderen
  14. Those are all great ideas! I think I like the skirt the best, but the yarn bombing is close.
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben nu al benieuwd naar het rokje! En die lantaarnpaal... Daar heb ik zelf ook al zo vaak aan gedacht, maar het lef nog niet voor gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ja, die lantaarnpaal... ik ga nog eerst een goed plekje zoeken, waar het soms rustig is en soms toch veel mensen voorbijkomen, want anders heeft niemand er plezier aan hé...
      Maar als ik dat durf Daphne, dan jij toch ook!? :-)
      Zoek een 'medeplichtige' in de buurt, dan lukt het misschien beter? Hihi :-)

      Verwijderen
  16. eigenlijk zou je met je tekeningen toch iets verder mee gaan, ben daar wel een beetje jaloers op, ik zou voor een kussentje gaan, je kan er toch niet genoeg hebben volgens mij, ben benieuwd naar het rokje, kan dit voor mij niet haken wan t mijn .... is te dik (hihi)
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het compliment van mijn teken'kunsten'...
      Wat dat rokje betreft: mijn .... is ook een beetje ronder dan op de tekening hoor, maar ik ga het toch riskeren :-)
      Groetjes x

      Verwijderen
  17. Jij kan toch mooi tekenen! *Jaloers* 😉 Het gelapte kussen is mijn favoriet. 😊
    Met 1 granny kan je ook een binnensloefje maken. Heb het eens gezien en zag er super tof uit. Misschien een ideetje voor een komende granny square zaterdag?!

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach ja, er is zoveel leuks... We mogen wel 300 worden als we dat allemaal nog willen maken.
    Leuk om je ideetjes te tekenen! Veel leuker dan lijstjes maken toch?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat teken je ook mooi! Leuk idee ook om zo'n tekening te gebruiken en iedere keer wat op te zetten als er een idee langs vliegt :-)
    Heel benieuwd naar je rokje: een kledingstuk!!! Yeah!

    Groetjes Marijke
    zusjeknus.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier ook veel te veel plannen en projecten. Vind het granny kussen wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love all your sketches Sigrid! My favourite would be the granny patched pillows (if google translated that right:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Maya, and yes, I think the translation is right. I will certainly make that pillow, as soon as I've finished my skirt and other WIP's... :-s

      Verwijderen
  22. Great ideas!

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen